hari-hari hebat :D

expr:id='"post-body-" + data:post.id'> salam alayk (:

hari ni , amy rase macam nak share sesuatu dengan korang . yeah . dah lame sebenarnye amy tak kuar dengan cousin2 amy yang memang sangat rapat mase kecik2 dulu . sekarang tak dinafikan semua dah besar dan ade hal masing2 .



mase kecik dulu , macam2 kite main same kan . tapi sekrang semua dah besar panjang and ada yang dah kahwin pon , so , thats why la amy happy sangat dapat kuar dengan diorang2 .. amy happy .and sekarang ni memang amy full time duduk rumah , tak kerja and tak beronggeng cuti-cuti malaysia . hanya duduk di rumah dan menjaga anak saudara dan belajar masakan baru setiap hari . seronok taw .
even tak de orang nak mengajar , ikut internet pun jadilah . apa gunenya internet kalau kita tak gunakannya , betul tak (:

lagi-lagi duduk rumah ni banyak sangat cabarannya , yewlah kita kadang2 jadi sangat pemalas . you know pemalas ? =.= pelik kalau tak tahu . kadang2 kita tak sedar yang kita ada hari rajin dan hari malas . huhu . bile tibe hari malas lah paling amy takut sekali . so , untuk prevent dari jadi macam tu ,  amy buat lah jadual . hehe . jadual tu , untuk amy tanda setiap hari , sama ada amy buat ke tak benda tu . contoh ? mengulang , solat sunat , memasak and macam2 lagi ^.^

walaupun kita taknak , menda2 macam ni kite kene buat . kite bukan manusia sempurna kan ? ^.^


# so , amy harap , ape segala rancangan yang amy buat berjalan dengan sempurna . and amy akan pastikan hari2 yang akan amy lalui adalh sangat bermakna dan tidak disia-siakan .hehe (:
alhamdulillah (:

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...